poniedziałek, 6 listopada 2017

Targi Książki w Krakowie + podsumowanie października

           





           Jak wiecie, bądź nie, podsumowania miesiąca robię tylko w wyjątkowych sytuacjach. Październik jest właśnie takim wyjątkowym miesiącem - to w nim mam urodziny, jest początkiem roku akademickiego, czasem zmian, Targi Książki w Krakowie… Wszystko to sprawiło , że mój regał zyskał nowe książki.




Zacznę od najważniejszej rzeczy, czyli Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. Na tym wydarzeniu byłam w piątek i sobotę. Piątek był dniem, kiedy jeszcze nie było tyle osób, dlatego mogłam w spokoju obejść wszystkie stoiska, kupić książki, zakładki i stanąć wcześniej w kolejce do Nicholasa Sparksa. Wspaniałym uczuciem było stanąć obok jednego z ulubionych pisarzy, zrobić sobie z nim zdjęcie i dostać autograf. Pomimo stania ponad 4 godziny w kolejce i chamstwa ludzi, którzy postanowili wryć się w kolejkę na samym przodzie, był to miło spędzony czas. Ludzie, którzy dookoła mnie stali byli przesympatyczni, można z nimi było spokojnie porozmawiać o książkach, wymienić się książkoholikowymi doświadczeniami.




            W sobotę spotkałam się z wieloma autorami, blogerami, youtuberami. Przeprowadziłam wiele rozmów o książkach i miałam czas na przemyślenia. Uczestniczyłam też w panelu dyskusyjnym organizowanym przez Wydawnictwo Czwarta Strona. Moi ulubieni przedstawiciele booktuba też byli na Targach!











Książki, które kupiłam na targach:
 „ Król Kier” – Aleksandra Polak


„ Żniwiarz. Pusta Noc” – Paulina Hendel
 „Żniwiarz. Czerwone Słońce” - Paulina Hendel


„Deniwelacja „– Remigiusz Mróz
 „Enklawa” - Remigiusz Mróz


 „Lustereczko, powiedz przecie” – Alek Rogoziński


 „Pracownia dobrych myśli” – Magdalena Witkiewicz




Dziękuję wszystkim, których spotkałam na Targach, było super, do tej pory jestem przeszczęśliwa, że tam byłam. Do zobaczenia za rok! :D



Niestety w październiku przeczytałam tylko dwie książki, ale nie liczy się ilość, ale jakość, nieprawdaż ? :D
- „Przewieszenie” – Remigiusz Mróz – tutaj recenzja


- „Oskarżenie” – Remigiusz Mróz – zniszczyło mi życie -.-


Na urodziny dostała trzy książki:
- „Oskarżenie” – Remigiusz Mróz
- „Czarna Madonna” - Remigiusz Mróz
- „Ale Wtopa” - Erik Kessels


Dziękuję wszystkim za te piękne książki !


Kupiłam też kilka książek, oto one :
- „Początek” – Dan Brown
- „Napój miłosny” – Eric-Emmanuel Schmitt
- „We dwoje” – Nicholas Sparks
- „Wstrzymaj oddech” – Holly Seddon
- „My” – David Nicholls






To już koniec podsumowania października, nie mam pojęcia kiedy przeczytam te wszystkie książki!

A Wy jak podsumujecie ten miesiąc? Byliście na Targach? Co kupiliście? Co przeczytaliście?


P.S. wrzucam Wam jeszcze piosenkę, któą słuchałam cały wrzesień 


Zajrzyj też tu:
SNAP : karmelove_96

13 komentarzy:

  1. Ja bym się raczej na targach nie odnalazła... Za duży tłok. Wole konwenty, bo na nich przynajmniej nie mam poczucia, że muszę coś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam być na targach, ale pomyliłam terminy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udało Ci się spotkać z tyloma pisarzami, targi są naprawdę fajną sprawą, pozdrawiam Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę spotkania ze Sparksem!!!

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparks - Pozazdrościć ♥ Ja tylko widziałam długą kolejkę do niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez najbliższe kilka lat pewnie jeszcze będę przeżywać to spotkanie i każdemu o tym mówić :D

      Usuń
  6. Zazdroszczę <3
    U mnie 5 książek w Październiku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, zazdroszczę :) Mnie rozłożyło grypsko, więc nie pojechałam, ale następnych nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Rzeszowa na targi, pod koniec listopada :D

      Usuń
  8. Cudna relacja z targów, nie byłem pewien, czy to Ciebie widziałem na livie P42, ale teraz nie mam już wątpliwości. Moje pierwsze targi odbędą się pod koniec listopada, może natkniemy się na siebie w Rzeszowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, udało mi się wbić na tego live :D a na tych Rzeszowskich targach to na pewno będę stała w niejednej kolejce do autorów. Nawet na Krakowskich do niektórych nie podchodziłam bo wiedziałam że będą w Rzeszowie :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę udziału w targach! :D Też mam urodziny w październiku.
    2 książki to też dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń