sobota, 23 grudnia 2017

Niesamowite opowiadania - Panny młode. Zima #19


Tytuł: Panny młode. Zima
Autor: Denise HunterDeborah RaneyBetsy St. Amant
Cykl: Panny młode
Wydawnictwo: Dreams




Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o książce, która zawiera trzy piękne historie o miłości. Akcja tych opowiadań dzieje się w zimie dlatego uważam, że ta książka to świetny pomysł na prezent do kogoś bliskiego, szczególnie dla osób uwielbiających czytać historie miłosne. „Panny Młode –Zima” to książka w której znajdziemy dużo miłości, dobrego humoru, wspomnień i walki z przeznaczeniem.
Pozwolę teraz sobie pokrótce opisać każde opowiadanie J

Grudniowa panna młoda – Denise Hunter

Layla jest zmuszona pójść na wesele byłego narzeczonego z Sethem, jej dawnym znajomym, którego obwinia o to, że jej były narzeczony ją zdradził z jej kuzynką. Na weselu Seth ogłasza zaręczyny z Laylą. Okazuje się że ta felerna noc może być opłacalna dla obojgu bohaterów. Seth w końcu może zawalczyć o serce Layli, a Layla może uratować swoją karierę.

Świetnie się bawiłam czytając to opowiadanie. Oczywiście z całych sił kibicowałam głównym bohaterom. Muszę się Wam przyznać, że niezbyt lubię czytać opowiadania. Jednak teraz zmieniłam moje patrzenie na nie. Ostatnio mam coraz mniej czasu na czytanie książek. A właśnie opowiadania mają to do siebie, że są krótsze a zawierają w sobie piękną historię, która skupia się tylko na najważniejszych rzeczach, bez zbędnych opisów. „Grudniowa panna młoda” to wspaniała historia o utraconej miłości, zranionych sercach, walce o marzenia i rodzinie. Historia miłosna nie jest przesłodzoną bajeczką, a opisem pięknego uczucia, które z czasem się rozwija, rośnie i dojrzewa na prawdziwą miłość.



Styczniowa panna młoda – Deborah Raney

To opowiadanie, przyznam Wam się, podobało mi się najbardziej J Główna bohaterka – Madeleine Houser jest pisarką. Nie może pracować w swoim domu, ponieważ trwają tam remonty, a ona musi jak najszybciej skończyć swoją książkę. Za radą sąsiadki jej tymczasowym biurem staje się pensjonat, który jest już prawie nie odwiedzany przez ludzi. Właściciela tego pensjonatu nigdy nie widziała. Wymienia z Nim tylko liściki. To sprawia że rozwija się ich przyjaźń. 

Opowiadanie to nie raz sprawiało, że umierałam ze śmiechu. Całą książkę nie mogłam się doczekać spotkania Madeleine z właścicielem willi, ale zawsze się tak mijali… Chciałabym się jeszcze podzielić z Wami kilkoma rzeczami z tej historii, jednak nie chce Wam spolerować, ale uwierzcie mi, warto przeczytać!

Lutowa panna młoda – Betsy St. Amant

Opowiadanie zaczyna się tym, że Allie – główna bohaterka ucieka sprzed ołtarza. Bardzo kocha swojego narzeczonego, ale nauczona doświadczeniem swojej mamy i babci, wierzy że na jej rodzinie ciąży klątwa i wszystkie małżeństwa kończą się rozwodem. Allie nie chce żeby przez to cierpiał Marcus. Oczywiście los cały czas płata im figle i zostają oboje wciągnięci w przygotowania do wesela przyjaciółki Allie a tym samym siostry Marcusa.
Czy miłość wystarczy żeby stworzyć związek na całe życie?

Allie nie jest do tego przekonana. Historia ta pokazuje jak potrafi wpłynąć na nas rodzina, środowisko w którym się wychowujemy. Jak decyzje innych mogą nas motywować do działania. Czy Marcusowi i Allie uda się ponownie zbudować związek? Przekonamy się o tym czytają to opowiadanie.



Ogólnie podsumowując książkę, bardzo mi się podobało, że każde opowiadanie było inne, choć wszystkie mówiły wprost o miłości. Pokazuje, że historia życia każdego człowieka jest inna, ale to miłość łączy wszystkich ludzi. Wszystko kręci się w nastojach świąt i aury zimowej co jeszcze bardziej dodaje uroku książce!





Moja ocena : 9/10

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Dreams



Zajrzyj też tu:
SNAP : karmelove_96

4 komentarze:

  1. Wow! muszę jak najszybciej po nią sięgnąć! wydaje się być super ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również podobały się wszystkie opowiadania i na pewno przeczytam również Wiosenne Panny Młode :)

    Zapraszam na moje początki bloga :)
    Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię książki w formie opowiadań, wiec chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja odpadam, bo nie lubię książek czy też opowiadań o miłości. Ta tematyka dla mnie jest strasznie nudna i często przesłodzona. Niestety na pewno się nie skuszę.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń